Hyresgäst - Lokal

Här kan du göra serviceanmälan & hitta svar på frågor gällande din lokal

Vi värnar om en sund och trygg miljö och tar gärna emot anmälan om brister i gemensamma utrymmen, som trasig belysning i trapphus, portar som inte går i lås eller klotter och skadegörelse. Vi är måna om att ge dig som hyresgäst bästa tänkbara service.

Serviceanmälan

Vid akuta situationer som inte kan vänta till nästa arbetsdag går det att ringa följande nummer, även efter kontorstid: 020-21 44 00

Frågor och svar

Jag saknar min hyresavi, vad ska jag göra?

Jag vill betala hyran via autogiro, hur gör jag?

Kan jag betala hyran via e-faktura?

Hur Novier säkerställer rätt inomhusklimat för hyresgästerna

Noviers fokus är att skapa och upprätthålla ett optimalt inomhusklimat för våra hyresgäster. Genom att investera i avancerade ventilationssystem säkerställer vi ren luft och noggrant övervakar både temperatur och luftkvalitet. Våra fastigheter är utrustade med anpassningsbara uppvärmnings- och kylsystem för att tillgodose individuella preferenser och främja trivsel.

Tips och råd till dig som hyresgäst

Gör en serviceanmälan