Vi värnar om en sund, trygg miljö och ett gott inomhusklimat. Vi tar gärna emot anmälan om brister i gemensamma utrymmen, som trasig belysning i trapphus, portar som inte går i lås, klotter, skadegörelse eller problem med inomhusklimatet. Vi erbjuder också tips och råd till dig som hyresgäst för att förbättra inomhusklimatet. Dessutom hjälper vi till med vägledning i ert systematiska brandskyddsarbete för att säkerställa en trygg boendemiljö. Vi är måna om att ge dig som hyresgäst bästa tänkbara service.
Vid akuta situationer som inte kan vänta till nästa arbetsdag går det att ringa följande nummer, även efter kontorstid: 020-21 44 00
Maila till hyresadm@novier.se
För att anmäla autogiro via din internetbank behöver du söka på den betalningsmottagaren som anges på din hyresavi. Kontrollera vid anmälan att det bankgironummer du anmäler stämmer överens med det som står på din hyresavi. Vänligen notera att det ännu inte är möjligt att registrera autogiro via din internetbank hos alla fastighetsägare, du kan då behöva kontakta oss för att erhålla en blankett för anmälan.
Behöver du hjälp kontakta oss via mail på hyresadm@novier.se
Ja, via din internetbank är det möjligt att registrera dig för e-faktura. Mottagaren du ska välja är Novier Real Estate AB.
Vi säkerställer att brandskyddet i våra fastigheter uppfyller alla krav och kontinuerligt förbättras för att hålla en hög standard över tid. Hyresgästen ansvarar för kontroll, underhåll och dokumentation av de ytor de hyr. För att hjälpa er med ert systematiska brandskyddsarbete har vi, tillsammans med Brandkonsulten, tagit fram en vägledning. Klicka nedan för mer information.
Noviers fokus är att skapa och upprätthålla ett optimalt inomhusklimat för våra hyresgäster. Genom att investera i avancerade ventilationssystem säkerställer vi ren luft och noggrant övervakar både temperatur och luftkvalitet. Våra fastigheter är utrustade med anpassningsbara uppvärmnings- och kylsystem för att tillgodose individuella preferenser och främja trivsel.