För hyresgäster

Heltäckande service - för dig

Vi värnar om en sund och trygg miljö i de fastigheter vi förvaltar. Vi arbetar efter att ge dig den bästa möjliga service och hantering av ditt serviceärende och frågor. Välkommen med din serviceanmälan i lokalen eller i allmänna utrymmen.

Under “Frågor och Svar” nedan kan ni hitta information om de vanligaste frågorna. Mer information återfinns också under Serviceanmälan Bostad respektive Serviceanmälan Lokal.

Serviceanmälan

Här kan du göra en serviceanmälan.

Frågor och svar

Jag har gjort en serviceanmälan, vad är status?

Jag saknar min hyresavi, vad ska jag göra?

Jag skulle vilja ha en kopia på mitt hyresavtal, vad ska jag göra?

Jag vill betala hyran via autogiro, hur gör jag?

Kan jag betala hyran via e-faktura?

Jag vill hyra ut min lägenhet/lokal i andrahand, hur gör jag?

Jag vill komma i kontakt med min förvaltare, hur gör jag?

Våra samarbetspartners

Som hyresgäst hos Novier har du möjligheten att utnyttja högklassiga tjänster hos våra samarbetspartners. Genom vårt långsiktiga samarbete, kan de erbjuda dig förmånliga avtal samtidigt som de är väl förtrogna med våra fastigheter.